De CD&V - Senioren bieden u op 14 februari 2020 een voorstelling aan van de film "The iron lady". De film is gebaseerd op het leven en de carrière van Margaret Thatcher (1925-2013), de eerste vrouwelijke en langst dienende premier van het Verenigd Koninkrijk.  Thatcher wordt voortreffelijk afgebeeld door Meryl Streep, die er ook een Oscar mee won.

De dementerende Margaret Thatcher blikt in de film terug op haar leven. Na toegelaten te zijn aan Somerville College, Oxford, stoot zij ondanks haar afkomst en geslacht door naar de top van de Britse conservatieve partij. Haar politieke loopbaan vergt echter ook offers op persoonlijk vlak. Een beklijvende film die u moet gezien hebben! Omdat het Valentijn is, bieden we u na de film een vriendschapsreceptie met gezellig samenzijn aan.

Programma:

13u15: Onthaal
13u45: Voorzitter van de CD&V-Senioren Eric Van Rompuy leidt de film in.
14u00: Filmvoorstelling 'The iron Lady'
16u00: Vriendschapsreceptie
17u00: Wel thuis
Praktisch:

Om film én receptie bij te wonen, dient u 5€ per persoon over te schrijven vóór 8 februari op reknr. BE03 7805 9373 4484 met vermelding van 'naam, aantal personen en filmvoorstelling'.

Wij hopen u alvast talrijk te mogen ontmoeten!

Lees de reacties ()
Lees de reacties () Verberg reacties