CD&V Senioren heten u van harte welkom op onze filmvoorstelling ‘The Father’, die doorgaat op maandag 14 februari 2022 om 13.45 uur in Kinepolis Leuven, Bondgenotenlaan 145 te Leuven.
Van 16.00 tot 17.00 uur voorzien we een vriendschapsreceptie voor de aanwezigen.

'The Father’ is een film over Alzheimer en het levensproces dat dit met zich mee brengt. Anthony (Anthony Hopkins) leeft in een flat in London. Zijn dochter Anne (Olivia Colman) bezoekt hem regelmatig maar ze maakt zich steeds meer zorgen over hem. Ze wil haar eigen leven weer op de rit krijgen maar dat gaat moeilijk met een vader die haar een schuldgevoel aanpraat. Echter, zelf ziet ze ook dat het niet goed met hem gaat. Harde beslissingen moeten genomen worden. Ook is de omgeving niet even begripvol als verwacht zou worden. Soms maakt deze er zelfs misbruik van.

Met ‘The Father’ hebben Florian Zeller en Christopher Hampton een meesterwerk neergezet door de kijker in een facet van het leven mee te nemen die voor velen onbekend is. Voor velen is de film een spiegel en een voorbode van dingen die misschien staan te komen en aanzet tot nadenken over het eigen leven. Over wie wij nu zijn en hoe relatief alles eigenlijk is.
Opgelet: We hebben een zaal van 446 personen, maar er kunnen slechts 200 mensen deelnemen aan de filmvoorstelling. Dit is om alles coronaproof te laten verlopen. U dient een mondmasker en uw covid save ticket mee te brengen.

Inschrijven dient te gebeuren voor 9 februari via njacobs@cdenv.be en bij betaling van €10 per persoon op rekeningnummer BE03 7805 9373 4484 met vermelding van ‘je naam, aantal personen en filmvoorstelling’

Kinepolis Leuven bevindt zich op 5 minuten wandelafstand van het station van Leuven.

Foto: kinozeit