A simple life

Op 14 februari 2018 genoten 300 CD&V – Senioren van de beklijvende film ‘A simlpe life’, in Kinepolis Leuven. De film vertelt het waargebeurde verhaal van bediende Tao en haar jonge baas Roger Lee. Tao werd als dertienjarig meisje naar de familie Lee gestuurd om voor hen te werken als dienst- en kindermeid. Ruim zestig jaar zorgde ze in huize Lee voor de kinderen en het huishouden. Als Tao ouder wordt heeft ze zelf zorg nodig. Roger,  de jongen voor wie ze haar hele leven zorgde, zorgt dan voor haar. A Simple Life is een ontroerend, confronterend en herkenbaar verhaal over ouder worden met kernboodschap ‘zorgen voor elkaar’. Onze immer geëngageerde Jeanne Devos, die zelf een stuk van haar leven wijdde aan het verbeteren van de situatie van het huishoudpersoneel, leidde de film in. We overhandigden Jeanne een bedrag van 750€ voor het kinderrechtenfonds dat zij heeft opgericht in India. Meer info op http://jeannedevos.org/

Deze Valentijndag  was weer een voltreffer en werd afgesloten met een leuke vriendschapsreceptie en gezellig samenzijn.